En rubrik....

Morgon! Så var man vaken då. Eller Madde vakna så jag klev upp, Tänkte att Mrs Engström skall  få sova. Börjar väl mest fundera kring "gubbe".! Som sagt man ska ju behöva fylla år igen, Gud vad tiden går tycker ju att det var alldeles nyss som jag vart 20. Men det är väl bara att inse faktum att alla andra blir äldre och gammla! För inte gör väl jag det!? Som nån sa man är inte äldre än man gör sig, Problemet med det är väl att man skulle väl inte vara äldre än 15 då!:) Men man ska inte klaga egentligen jag har 3 barn jag älskar och en underbar fru som jag älskar så man ska inte klaga! Det hade kunnat varit mycket värre!
Nu har vi ju en stundande flytt också:). Ska bli så skönt att flytta trivs väl si så där i den här lägenheten. Eller typ inte alls! Hade nog gärna stannat i GBG om det hade varit ett bättre boende. Trivs ganska så bra med grannarna och gården vi bor men sen är de det övriga! Typ i dagens tidning bara stod det  en knivskuren, en rånad i sin lägenhet och detta innan klockan äns är 10. Så ska bli lugnt och skönt med en flytt! Så efter nyår och visst även en födelsedag så blir det dax att packa ihop lägenheten. Sen kom jag ju på att en sak till som blir kul med flytten är ju att vi eventuellt får med oss en inneboende. Han ska bara sluta vela först!:)
Tänkte på det som min fru skrev i sin årskrönika, Gud vad året har gått undan. Har som sagt hänt en del vart ett frieri, Turkiet resa, Gotlands resa gånger 2, Bröllop, sen har det väl mest varit jobb!
Jag jobbar ju alldeles för mycket egentligen. Men det behövs väl eller nåt! Skulle ju ha jobbat på julafton men var ju inte så jätte sugen på det så jag lyckades efter lite om och men göra mig av med den dagen i alla fall. Nu ska jag bara jobba både på min födelsedag och på nyårsdagen! Slipper i alla fall nyårsafton! Vet inte om det hade gjort så mycket när jag ändå jobbar de andra dagarna! Det possitiva vart ju att vi ska ha en middag hemma med trevligt sällskap i stället för Mc längs vägen nånstans mellan två jobb! Så man får vara glad för att jag fick vara ledig en dag. Ska nog försöka mig på en maträtt som jag inte gjort förr.(vart är Mamma när man behöver henne;)? Ska säkert gå bra hur svårt kan det va? Det är ju bara att läsa innantill! Så just för nu så har jag nog inget mer att ta upp!



Jo just ja välkommna på kaffe på tisdag!:)

Planlöst snurrande

//Mr Engström


Som Wallenbergarn fast utan wallen!=p

p.s Till de som nu då kommenterat att jag är gammal det skulle jag aldrig erkänna och jag kan inte vara gammal för min mamma är bara 25:) d.s 

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor

Glöm för guds skull inte det! Om jag är tjugofem, nyss fyllda 19 när jag fick dig, kan ju du och alla andra räkna ut hur gammal du är :)



Ha en god fortsättning!



Puss & Kram

2008-12-28 @ 14:42:48
Postat av: Storebror/Svåger/Morbror

Du får passa dig, några inlägg till angående din ålder så kommer Madde snart vara äldre än dig. ;-)



Ps. Andreas hälsar att han saknar sin kusin.

2008-12-28 @ 16:03:24
Postat av: Mrs Engström

Du kan hälsa både Andreas och Elin att Madde saknar dem också, jätte mycket! Och deras faster saknar dem, också! =)

2008-12-28 @ 17:10:39
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0