Hummm.....

Så nu har man haft julmiddag då! Vart en väldigt trevlig kväll med mycket alkohol, och lite skandaler.(tror jag). I dag har jag gjort typ ingenting! Bara tyckt synd om mig själv, vi kom hem vid 4 i morse sen vaknade Madde vid 8! Kan säga att jag var glad för att Titti var här! Hon tog upp Madde innan hon gick! Sen vart det att kämpa sig upp och hålla sig vaken till 11.30 för att väcka min fru så jag kunde få gå och lägga mig en stund! Mycket skönt! Är glad att jag har min fru! Kännde mig väldigt elak som väckte henne men hoppas hon förstår! Så kontentan av allt är JAG ÄR BAKIS!!! Så nu vet alla! Fy vad gammal man blivit som inte orkar en kväll på stan! Skyller på att de tvingade mig!;)


Mr Engström 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0