Kanske dax nu....

Kom på att det var ett tag sen jag skrev nåt här så jag får väl ta ett tag i det här! Vad har hänt då? Inte mycket! Har jobbat en hel del och varit hemma en hel del. Här hemma har det varit julstök(bak) Hela köket belammrat med pepparkakor men gott luktar det! Mrs Engström återkommer om den saken! Själv försöker jag att bara koncentrera mig på att jobba och allt som måste skötas här hemma. Har redan flyttat i tanken längtar till flytten då vi får det så mycket bättre, Madde kommer att få en bättre och tryggare uppväxt. Har en önskan om att även mina andra tjejer skulle kunna flytta ner till mig! Men men! Så nu har jag skrivit lite meningslöst tänkande!

// Mr Engström

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Så du menar att fashionabla hissingen hills inte är en bra plats att växa upp på? jag förstår inte hur du menar att smallstoneville skulle vara bättre ;)

jag tror att det blir gööööööööör bra!

2008-12-14 @ 11:40:09
URL: http://hellarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0