Önskelistor

Så nalkas julen, så fort! Och mamma har varit på mig om önskelistor, från mig, Mr Engström och Madelene, i snart en vecka. Så det är väl dags att sätta sig ner och skriva lite önskelistor. Snart.... ska bara.... =)

Dagen har varit ganska händelselös.... Har försökt få tag på skatteverket, för att kolla när jag ska kunna fixa nytt visakort, körkort, icakort, mm, mm... Meeen de hade så lång telefonkö, så det gick inte komma fram. Försökte sen få tag på facket, meeen de hade lunch stängt. Försökte även få tag på försäkringskassan, men där var de tillfälligt ute....! Så mitt ringande gick så där, kan man säga! Efter det var det lunch dags, så min älskade man kom hem och hämtade mig, så vi kunde luncha tillsammans. Efter lunch gjorde jag Robin lite sällskap i lastbilen och följde med honom när han skiftade till sin betongrulle, då han ska få köra betong imorgon. Får väl se om det blir en sväng med Robin imorgon igen, då det vore roligt att vara med på en betongkörning också! =)

Får nog lov att vara min kära mamma till lags, och skriva lite önskelistor, så vi får några julklappar! *blink, blink*

//Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Eran son

Hälsa henne att jag vill ha en tatuering! Och presentkort på diodhuset!

2008-12-09 @ 20:25:09
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg
Postat av: Mamma/Pia/Svärmor/Farmor

Det är nog inte bara din mamma som vill ha önskelista, Malin, det finns "fler" mammor...haha

Kram

2008-12-10 @ 13:55:49
Postat av: mamma,svärmor, mormor

Tack för önskelistorna. Hälsa eran ohängde "son" att jag önskar mig en liten bil (automat) som jag kan ha på landet. Får jag det så kan han få en julklapp av mig också. Han lär ju vara bra på bilar, haha. Kramisar till er alla ("sonen" också!)

2008-12-12 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0