Pepparkakor

Nu har vi bakat lite pepparkakor. När vi var i affären igår så kom jag på att det var dags att göra lite jul mys! Köpte förvisso färdig deg, men detta pepparkaksbak var mest för Madde i alla fall....! Så i går kavlade vi deg och stansade ut kakor och kastade in dem i ugnen.
Fortsättningen kom idag med att vi spritsade glasyr på pepparkakorna, med olika resultat! =)









Är tänkt att det ska bli lite kola och ischoklad här fram över också!

Fortsatt trevlig tredje advent! =)

// Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Er son

PÅ bilden längst ner, pepparkakan längst till höger näst högt upp, den står det Robin på :)

2008-12-14 @ 12:49:33
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma, svärmor, mormor

Gud vad duktig(a) du/ni är. Jag hittade dock inget hjärta med mitt namn på. - Är jag bortglömd? Kram

2008-12-14 @ 17:21:32
Postat av: Mrs Engström

Klart du inte är bort glömd, finns ett till dig med! =) Kram

2008-12-14 @ 18:07:52
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma. svärmor, mormor

TACK!!!!! Vad glad jag blir!

2008-12-14 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0