Så var man gift...!

Så är jag nu mrs Engström! Hur skumt som helst. Egentligen är det inte så stor skillnad, förutom att jag bytt efternamn, eller!? Fast jag måste säga att jag känner mig väldigt vuxen! =)

Måste passa på och tacka alla som var med på bröllopet och även de som inte var med, som uppvaktat på andra sätt! Och fram för allt alla som hjälpt till och gjort det till det bästa bröllop som man kan tänka sig! Det var ett jätte fint men fnittrigt bröllop och en super fin bil som vi fick åka från kyrkan med! =) Sen var det underbart vackert dukat och maten var superb. Massa champange! En jätte fin och super god tårta. Rolig underhållning med tal och en suverän toastmaster. Och massor av fina presenter. Sen var det en jätte lyckad fest som inte slutade fören kl halv fem på morgonen, men det är väl så det ska vara! =)

Måste också tacka alla snälla och trevliga släkt och vänner som gav oss knäckebröd i sängen och ur skruvade lampor! Och även dem som hade preppat vårat hem! Säger bara en sak, hämden är ljuv! =P

// Now I am Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Mamma/Pia/Svärmor/Farmor

Börjar med att Gratulera än en gång, och tackar för ett jättetrevligt bröllop.

Men du, inte ska man väl ruva på hämnd.... det är inte bra (glad att inte jag har varit med och ställt till nåt), kan inte vara bra för släktrelationen...haha

Ha´re gott!

Kram Svärmor

2008-12-02 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0