Nedräkning

Så var det bara 10 dagar kvar til den stora dagen...! Roligt, fast lite läskigt. Idag har vi avklarat den sista inhandlingen av saker till bröllopet, skönt att det är klart. Nu är det bara lite samtal kvar att göra och fixa lite naglar, sen är vi nog redo, om man nu någonsin blir det. Fast å andra sidan så är det egentligen ingen skillnad efter, förutom att vi kommer ha samma efternamn.

Idag har det också börjat ringa massa folk som ska komma och titta på våran lägenhet. Så snart ska det nog finnas nya hyresgäster till den också! =) Skönt att få komma i från den här hålan och få flytta till ett vettigare ställe.

Har hunnit ta en sväng med Robin i lastbilen idag. Sötisen fick ta sovmorgon, han har faktiskt jobbat jour i natt, så jag tog med mig Madde till dagis imorse. Och när jag hade lämnat av henne ville jag inte åka hem och stör Mr Engström! Så då passa jag på att ringa Robin, och han är aldrig bang på att få sällskap. 

Hunnit med en heldel, fast det känns som jag inte gjort något alls, egentligen... Ska försöka få klart placeringsstenarna i kväll också, så jag kan strycka en sak till från listan!

//Soon to be Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Eran son

Du får åka med precis hur mycket och hur ofta du vill! De gör dagen MYCKET roligare!

2008-11-20 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0