Vaken!

Så nu är även jag vaken! Har en alldeles underbar blivande fru. Fick ett glas vatten och en ipren serverad på sängbordet. Låg där så fint när jag vakna! Tack hjärtat:). Hade en väldigt trevlig kväll med mycket skratt och öl. Tobbe och Robin var förbi på mat coh sen vart Tobbe kvar på öl!:) Tog och spelade Buzz så knapparna glödde;). Nu har Mrs Engström sovit en stund och hon ska få sova ett tag till det förtjänar hon! Hon var snäll och gick upp imorse igen så hon kan få sova en stund! Själv ska jag ta hand om köket innan hon vaknar! För övrigt Mamma så ja man behöver pynta innan man åker!:) Angående bantning vet jag inte sitter väl lite i samma sits att jag skulle behhöva kolla vikten lite! Men orka! Jag kommer i kostymen! Det är allt som räknas att hon gifter sig med en tjockis som mig får hon ta!;) Nu är nog allt vad verklighet ikapp börjar bli väldigt nära nu. Ska bli kul och spännande! Sen är jag glad att så många av alla inbjudna som kommer! Har full förståelse för att alla inte har råd/kan. Lite svammel från Mr Engström

Kommentarer
Postat av: Mamma/Pia/Svärmor/Farmor

Jag "hinner" inte pynta, måste ju åka en sväng till Stan, och det kan ta tid, jag är ju så jädrans dålig på att hitta. Försökte få Theres att fixa det, men vad sjutton, folk hålls ju med arbete hela dagarna...haha. Hoppas nu bara att högtalarna finns där, tanken är att jag ska åka dit på tisdag, så du kan väl höra så att det är OK!

Ha´re gott!

Puss & Kram

2008-11-23 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0