Vuxen?

Så nu har man gjort ett sådant där test på nätet då! Tänkte ju att det kunde vara bra för blivande Mrs Engström att veta hur gammal hennes man egentligen är!:) Så hur gammal vart jag då? Alla nyfikna nu!?:) Ska väl inte hålla alla på sträckbänken så jag vart 40,3 år eller borde vara i allafall. Vet inte om jag tycker det stämmer men har de sagt det så! Skulle ju själv vilja påsta att jag är 20+ om jag själv fick bestämma! Kanske nåt ni borde kolla! http://www.vuxenpoang.com/  Nu börjar äntligen alla bitar förövrigt passa ihop till bröllopet så nu ska vi nog bli gifta också!:) Är ju bara 10 förstå 10 dagar kvar! Undrar om Mrs Engström fattar vad hon ställt till med!? Dagen för övrigt har väl inte varit så spännande men det vart lite tvättat och handlat! Har ju även hunnit umgås med kollegerna (kan ju inte vara utan dem ens när jag e ledig) så det vart en fika med Robin och Stefan sen vart det lunch med Tobbe! För visso så kom ju Robin och Stefan dit också! Ska bli så skönt att få åka till ön!:) Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Hallå där!

Grattis till giftermål! Hoppas ni får de trevlig nere på ön.

Kan ju säga att det där med vuxen poäng kan ju inte stämma för jag skulle vara 33.9år!! ;)

Jag som bara är 25!! :)

Kram på er!

2008-11-20 @ 07:06:57
URL: http://www.metrobloggen.se/kimmy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0