Akta.....

....dig för alla blåsningar idag! Det är ju trots allt 1 april. Får väl passa på att Gratulera min kamrat Johan idag, som fyller år! Jag gick upp med Madde idag och såg till att hon kom till dagis. Hon trivs jätte bra på dagis så det är lite synd att hon bara får vara där 15 timmar/veckan men så är det när man är arbetslös! När jag kom hem från dagis så slipade jag det sista och började maska väggen! Lagom till det att jag gjort detta klart så kom min fru ner. Så då gjorde jag henne sällskap vid frukostbordet. Har nu även bokat biljetter till mina barns hemresa så det är klart! Har surfat runt lite nu och kan väl bara konstatera att man ska inte tro allt man läser. Nu tog min fru över väggen så hon har börjat måla kanterna! Så nu vet jag inte vad jag ska göra men det finns ju alltid nåt att göra. Funderar på om man kanske ska ta och gå ut i det vackra vädret! Finns ju lite att göra där ute då föregående ägare till huset förstört allt vad gräsmatta heter! Eller egentligen så är det inte så mycket till gräs utan mer mossa! Det positiva med det är ju att det ser grönt ut;)! Men nej bara att fixa till. Nu får ni ha en underbart vacker dag för här är det det! (Blå himmel, sol 12+)

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen har vårkänslor!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Fördelen med mossa "istället" för gräs, är att det är mjukar att gå barfota på:ooo)))

Ser verkligen fram emot att komma ner och träffa Er och få se allt ni har gjort.

Kram till er alla

2009-04-01 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0