April april

Trodde jag klarade mig ganska bra från att bli lurad i går, men inte då! Blev lurad av lilla Josephine! Hon hade skrivit att hon vunnit en resa för två till turkiet igår i sin blogg. Blev självklart super glad för hennes skull, så jag skrev en kommentar där jag grattade henne. Visade sig dock senare att det inte var sant, utan bara ett aprilskämt.... =P Snacka om att bli lurad! Är dock glad att ingen skickade något sånt mail till mig om att jag vunnit en resa, för då hade jag nog blivit lite butter, nu var det ju faktiskt bara ett roligt skämt! =)

Ha en underbar dag!

//Mrs Engström


Kommentarer
Postat av: Josephine

Tänk vad man kan luras med lite photoshop hehe :P

men jag skulle också gått på det om jag läste det nånstans hehe

2009-04-02 @ 15:59:24
URL: http://www.metrobloggen.se/mediahoran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0