Change...

Tänka så fort ens liv kan förändras, från ena dagen till den andra.... Att en liten, liten sak kan få en helt omkullvält.... Men det behöver absolut inte innebära nåt negativt! Och jag vet att min omkullvältning är något helt positivt!!! =) Mer än så tänker jag inte säga just nu.

Idag har jag varit på en arbetsintervju. Det kändes väldigt bra, så jag hoppas att det blir ett positivt svar när han hör av sig! =) Hoppas, hoppas! Annars har dagen varit ganska händelselös.... Passade på att handla lite när jag ändå var i Jkpg, sen hem och plockade lite.... Hämtade Madde på dagis vid ett.... Har pratat med Robin hur länge som helst på eftermiddagen och även hunnit med att prata med mammsen och Mr E ett antal gånger idag. Mr E har tagit en dags tripp till Sthlm över dagen, och kommer hem någon gång i natt!

Ha det gott! =)

//Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Man blir ju nyfiken då:)



Hoppas att det inte är något negativt, ni kan behöva lite "flyt" nu.



Kram

2009-04-22 @ 19:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0