Domen....

...kom idag! Ja även jag har ju väntat på en dom inte bara "våra vänner" på Piratebay. Men min dom var ju inte lika hård kan man säga! Jag har väntat på att få ett svar om jag skulle få komma in på skola. Så i morse vart det iväg vid 7.45 för att vara på skolan vid 8.30! Sen vart det samtal och överläggningar och ja jag fick komma in på denna skola! Så nu vet jag vad jag ska göra ett tag framöver. Vilket på sätt och vis är skönt men samtidigt så är det inte så roligt då jag fick reda på vad jag ska leva på! Skall ju få nån typ av bidrag som mest känns som ett hån! Jag förstår inte hur de tänker de som styr!? Men man får väl vara glad att man får nånting att göra! Det mesta är ju bättre än att vara helt arbetslös. Lider verkligen med folk som varit långtids arbetslösa! Nu ska vi nog ta och göra oss i ordning och åka till www.ryforskonfektyr.se. De gör ju så gott de kan;). De ligger bara typ 2 kilometer från oss så det är en väldig fälla! Jag menar när jag är ute och går mina 10 mil på kvällen så går jag ju förbi där så jag förstår inte varför jag inte går ner i vikt;)(ironi)!!! Ha nu en trevlig helg ni som nu får helg! Njut av värmen och solen man vet ju aldrig när den försvinner!


// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen är ett godis monster!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Grattis Grattis :P va roligt.

2009-04-17 @ 16:15:34
URL: http://www.metrobloggen.se/mediahoran
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Det var ingen som talade om för mig att det fanns en "godisbutik" så nära, när jag var ute och gick min 10 mils runda.....haha (lika sant som din runda)

Hoppas nu att det går bra i skolan för dig, du får väl säga till i tid när det är dags för kvartsamtal:) glöm inte att du ska berätta om du gjort nåt jag behöver veta, INNAN mötet:oooo))))

Puss & Kram och ett JÄTTEGRATTIS

2009-04-17 @ 16:28:16
Postat av: Svärmor och svärfar

JÄTTEGRATTIS från oss också!!!

2009-04-17 @ 19:59:50
Postat av: Micke

10 mil eller 10 min ? ;)

2009-04-18 @ 01:29:44
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-18 @ 01:32:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Ammis

Ha ha 10 mil!! Du var mig en hurtbulle!! Men det är klart, lite konfektyr på vägen så är allt ogjort men va gör man inte för lite choklad.

Önskar er en härlig lördag, här i Trollhättan gassar solen och det ska vi utnyttja.



Kramelikram

2009-04-18 @ 08:23:40
URL: http://ammis.bloggagratis.se/
Postat av: Sanna

Bor ni i M-sjö? Jag är uppväxt i grannkommunen till M-sjö och Ryfors är ju en höjdare. Både liten som stor passar det :D

2009-05-05 @ 21:05:49
URL: http://cdwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0