Dött....

...som i graven! Ja det är ungefär så det känns här hemma! Saknar min familj men jag kommer ju att se dem snart:)! Har haft det fullt upp i dag vilket har varit kul. Har väl förvisso alltid fullt upp men i dag så var det av annan karaktär. Har precis fått i mig lite middag. Kommit på att det är väldigt tråkigt att laga mat åt sig själv! Men det vart liten egen rätt! Man tärnar lite falukorv sen hackar man en gul lök och fräser det i stekpannan. Medans det fräser i pannan tar man två skivor bröd och brer på smör! Sen när allt fräst klart i pannan så lägger man det på mackorna. När detta nu ligger där så tar man och steker tre ägg som man kryddar efter behag! Dessa lägger man sen över alltihop! Sen är det bara att ta en gaffel och kniv och äta! Gott! Har fortfarande inte fått tag på nån moped! Så hjälp sökes! Ha nu en trevlig kväll så ska jag ta och ringa min fru! MISS U Mrs!!!!


// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen känner sig ensam!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Stackars Jonny. Vi saknar dig också. Men vi ses ju snart! Kramar från svärmor

2009-04-07 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0