En...

..rubrik hade kanske varit på plats!? Nu så är det fullt upp här hemma så man är så slut när man kommer hem att jag tyvärr inte orkat blogga! Men man ska väl bättra sig på det också! Men det får tyvärr bli efter helgen för min fru ska hämta mig nere i Jönköping idag sen sticker vi till landet! Ska bli skönt framförallt att träffa svärföräldrarna. Nu ska ju svärmor flytta ner till landet över sommaren igen också! Så då kan vi träffas oftare när avståndet krympt:)! Nej nu måste jag åka! Ha en underbar Valborgs helg!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen tycker om eld! Pyroman!?

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Ha en trevlig valborg ni också. Hälsa Håkan & Lena:)



Kram

2009-04-30 @ 08:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0