Gääääsp.....

......säger jag bara! Lite seg i dag då man var vaken alldeles för länge. Satt och tittade på filmen som gick på 3:an. Så man la sig vid 1 i natt sen vaknar ens dotter vid 7.45! Men det är ju sånt man får räkna med. Jag gick upp idag så min fru kunde få sova. Dagen skall väl spenderas nere i Jönköping! Ska ju få tag på de sista listerna så jag tar väl med mig Madde och fixar det! Min fru ska ju få se på F1 och jag tänkte hon kunde få göra det i lugn och ro! Nu ska jag nog ta och få ihop lite frukost! Ha nu en underbar dag alla och glöm inte att jag behöver en moped:)!




// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen jagar!

Kommentarer
Postat av: Micke

Man skäms ju... Fick se att lilla jag hamnat i länklistan och inte har jag gjort detsamma... Fyy på mig :)

2009-04-05 @ 18:57:04
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0