Jakten...

.....fortsätter på en moped! Nu har jag kanske hittat en moped som verkar vara plånboksvänlig! Men nu är det ju som så att den var billig och då är det ju fler som är intresserade. Så jag hamnade på väntlista:)! Ska komma nån och kolla på den vid ca 18.30 så om nu inte han vill ha den så får jag chansen! Så nu hoppas jag bara. Förövrigt så är det allmänt trist här hemma har ju bara katterna som sällskap. Så jag saknar min familj massor. Har ju ett H-vete att sova när inte familjen är hemma! Men jag får snart träffa dem igen! Ska sticka till landet så fort det går. Nej nu är det dax för att se på Bygglov! Måste ju lära mig och få ideér! Ha de nu gott i påsk!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen är ensam:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0