På...

...rymmen var våran dotter vid 7 i morse! Hon tog helt enkelt på sig tröja trosor och strumpor och gick ut! Hon knatade iväg till en kompis och ville leka. Så förvirringen var total i morse när Mrs väckte mig! Men nu har det löst sig till det bättre! Själv har jag hållt på med våran vägg som nu börjar arta sig. Ska sätt dit lite eluttag sen är det bara målning/tapetsering kvar! Känns skönt att det börjar bli klart! Gårdagen vart ner till Jönköping och tog en fika med Ann-Marie och Thomas som hade fått ett ryck och tagit in på ett hotell i Jönköping! Sen skulle vi till Silvan och handla en bit kabel och kom där i från med 20/m2 golv! Det visade sig att butiken ska upphöra så det var total utförsäljning och de hade 40% på allt! Så vi passade på att köpa golv till övervåningen! Så nu ska vi lägga golv så fort väggen är klar! Nej nu ska jag ta och fortsätta med min vägg och min fru ska få se på F1 i lugn och ro! Ha de nu gott i värmen!


// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen skall nog bli golvläggare!?

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Guuuud vad ni håller på:) Här är det bara bil som gäller just nu, har varit på premiärtur, och det gick kanonfint:=) Nu är den även rekondad på insidan, fast det syns ju inte så mycket.....

Ha´re gott



P.S jag vet vem hon ärvt det där med att rymma ut på morgonen...hmmm D.S



Kram

2009-04-26 @ 16:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0