Seeeeg....

....är man idag! Vart en Lååååååång dag i går! Men kul var den. Jag begav mig iväg på en roadtrip till Tokholm med ett mellanstopp i Linköping! Efter att ställt av en bil i Linköping så vart det raka spåret till Nacka och slänga av en bil där! Sen efter att den bilen var avlasstad så vart det en snabbis till Preem Globen för att träffa gamla kollegor! Var väldigt trevligt att träffa "folk" sen vart det il fart till Denny och titta på massa bärgare. Så efter en trevlig stund där så vart det dax att ställa FL6:an hemåt igen! Kom hem vid 01.00 så det vart att dö i säng för att sen kliva upp vid 6.45. Sen vart det ner till Akutbärgarna och inställa sig där klockan 0800! Har varit en lugn dag där i alla fall jag har mest krängt däck! Vart ett tung jobb bara! Var en djurtranssport som kardan gått av på! Ganska kul att lasta om ca 20 kor vid E4! Så nu är man hemma och ny duschad! Ikväll blir det en lugn kväll! Ska upp vid 6.45 imorgon igen! Men det är kul att ha nåt att göra! Ha de nu gott alla där ute!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen gillar udda bärgare! Lycka till Denny!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej du låter jättekul att lasta om kossor...ha det gott

2009-04-23 @ 09:40:50
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Ammis

Ja det var mig en dag med många turer hit o, dit. Ser hur du står på E4 med en massa kor som ska lastas om... ha ha.

Önskar er en härlig solig helg.



Kramelikram

2009-04-23 @ 20:05:48
URL: http://ammis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0