Skall vi......

.....uppdatera!? Jo kanske dax för det nu. Vad har då hänt här sen senast!? Vi har ju hunnit firat påsk på landet med Mrs föräldrar och bror med familj! Mycket trevligt var det att komma iväg en stund! Sen vart det hem på långfredagen och se till att ta emot mina barn och min mamma! Det var jätte trevligt vart ju lite grillat på kvällen :). Vi har nu införskaffat oss på en riktig grill så nu går det ju att grilla. När sen Lördagen kom så vart ju jag dålig i magen så det vart ju till att ligga i sängen eller vara på toaletten hela de dygnet! Man var ju väldigt trevlig mot sin mor som kommer ner för att hälsa på!? Men inget jag tyvärr kunde göra nåt åt. Som sagt tyckte att det var mycket trevligt att ha min mor här. Saknar henne faktiskt ibland;)! Men för att återgå till helgen så vart det ju då Söndag och magen lugnade ner sig! Mamma smet hem igen och jag åter tog jakten på en moped! Men det verkade tröstlöst så det hann ju bli kväll också denna dag. Måndag morgon och lite stressigt med att hitta nåt innan tisdag morgon som kan ta mig ner till Jönköping! Men det vart till att finkamma Blocket och efter mycket letande så hittades pärlan:)! Så numera så har ju min mamma varit med och betalt en BMW åt mig! Så ja det vart ingen moped det vart en BMW! Så Måndagen ägnades åt att resa till Älmhult för att införskaffa denna lilla racer! Så när vi väl kom hem så vart det kasta i en stereo och sen kasta oss själva i säng! Så sen vart det då Måndag och klockan väsnades vid 04.30! Gud fattar inte vad människor gör uppe vid den tiden egentligen men men vad gör man inte för att kunna tjäna sitt levebröd!!? Måndagen for förbi i arbetandets tecken! Men måste säga att det var väldigt kul. Kvällen igår avslutades lugnt och skönt och framförallt tidigt;)! Så när den minsta av tre ville upp vid 7 så klev jag upp och låter Mrs sova hon har jätte ont just nu och tyvärr så fick hon ju ingen läkar tid förens den 4 maj! Den här dagen skall nog spenderas i Jönköping för att fylla upp kylen igen! Så nu har jag gjort en VÄLDIGT snabb resumé av vad som hänt! Har nog missat massor men det får jag väl skriva om någon annan dag! Ha de nu gott all där ute och att ni får vara friska och krya! 
 



                                                                                             Min nye kompis:)!

// Mr Engström



Wallenbergaren utan Wallen är en trucker:)!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Vilken trevlig kompis du fått:)

Blir både glad och ledsen, när jag läser att det blev en BMW (turkvolvo)glad för din skull, så att du slipper gå, men en BMW???? Fanns det verkligen inget annat????Ja, ja, det viktigaste är väl att du är nöjd:)



Puss & Kram

2009-04-15 @ 12:43:27
Postat av: Morbror Björn

Eeeeeeehhhh... Wallentruckern? ;)

2009-04-15 @ 17:56:44
Postat av: Anonym

hmm j du kanske får köpa Rickys moppe ...he he note...må så gott

2009-04-15 @ 22:47:28
Postat av: Micke

Herregud skrev du novellen i ett enda andetag ??? ;)

2009-04-16 @ 13:22:23
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Micke

Ja det gjorde du med råge får jag medge... :) Vila upp dig lite nu så du orkar med vardagen ;)

2009-04-16 @ 14:48:38
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Ann Mari

Tack för en trevlig lördagsfika i Jkp! Nästa gång blir det hembesök! Vi hamnade på gräsmattan utanför en kyrka i solen, spelandes alfapet och drickandes champagne hela eftermiddagen (Thomas fyllde år dagen därpå). Det är en fin liten stad ni bor invid!



Nästan lika fint som här på vischan i Skåne! Kanske en titt söderut står på programmet i sommar! Då är hela familjen Engström varmt välkomna!



Trevlig Valborg!



Ann Mari

2009-04-30 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0