Fantastisk vårdag....

Efter som min kära make inte ville fortsätta i äntligen hemma temat idag, så får ju jag göra det....! =P Han har varit super duktig idag och så gott som fått ihop väggen! Nu saknas bara några lister, som måste inhandlas. Så det ser ut så här i hallen just nu, plus en spegel som kom dit efter jag hade plåtat.... =)



För övrigt har det bara varit lite små plock här hemma idag.... Madelene och jag har spenderat det mesta av dagen ute på tomten, i det super sköna vädret! Madde har sprungit runt och lekt och jag har flyttat lite blommor och allmänt röjt ur en väldigt missköt rabatt! Håller på att ta bort en massa grej som vi inte vill ha kvar i den, sen ska den minskas också. Men men, våren har precis börjat, så det hinns med det också! =)

Historia....

33 - Jesus dör i Jerusalem.
1783 - Sverige och USA undertecknar ett handels- och vänskapsavtal.
1924 - Marlon Brando, amerikansk skådespelare, föddes.
1924 - Doris Day, amerikansk skådespelerska och sångerska, föddes.
1958 - Alec Baldwin, amerikansk skådespelare, föddes.
1961 - Eddie Murphy, amerikansk skådespelare, föddes.
1972 - Jennie Garth, amerikansk skådespelerska, föddes.
1973 - Första samtalet från en mobiltelefon görs av uppfinnaren Martin Cooper. Prototypen vägde ca 1 kilo och batteriet höll ca 20 minuter. Samtalet ringdes från korsningen 56:e gatan och Lexington Avenue i New York.
1986 - Amanda Bynes, amerikansk skådespelerska, föddes.




Lite ögongodis till älsklingen....! ;-) Amanda Bynes.


Trevlig helg! =)

//Mrs Engström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0