Ytterligare.....

....ett inlägg från mig! Så nu är fredagen här på allvar! Man har fått i sig lite mat som vart så där. Grillade spett som vart lite si så där på engångsgrillen! Det hela slutade med att jag gjorde klart de 3 sista i våran varmluftsugn. Vi har ju trots allt grill funktion på den! Så jag fick min grillning men jag vet ju inte om jag vart så nöjd egentligen! Längtar tills jag får min grill! Då ska det bli grillning så ofta jag kan.  Nu så blir det en lugn kväll framför dumburken vi har ju fått ett gäng kanaler nu så det finns ju lite att välja på! Men ikväll så blir det kanal 1 klockan åtta så vad ska man egentligen med alla kanaler till!? Jo min underbara fru får se Formel 1 på helgerna! Ha nu en trevlig kväll!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen gillar grillat och bakad potatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0