Äntligen...!!!

Kommer ett nytt inlägg med lite bilder också! Kors i taket, eller himlen, i mitt fall, då jag sitter på trappen utanför huset. =) I går bakade jag och Madelene lite grahamsbullar. Så vi passade på att inviga min fina födelsedagspresent! =)





Den funkade super bra och degen blev alldeles perfekt! =) När det var klart så blev det provsmakning och det fick med beröm godkänt!



Dagen i övrigt bjöd på strålande solsken och bad i Maddes nya badpool, för barnen i allafall för min del blev det till att tvätta och diska... Inte lika roligt, men skönt att få det gjort! =P

Tänkte jag skulle visa lite hur det ser ut på våran övervåning i nuläget också! =) Är lite små detaljer kvar och lite möbler som ska ändras, men förövrigt så gott som klart! =)





Kommer bli super fint när allt är klart, tycker vi i alla fall!! =)

Ha en underbar dag och njut av värmen medans den är kvar!

//Mrs Engström


Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Ääääntligen....så jag har väntat.... det har varit oroväckande dött här på bloggen.

Kul att man äntligen fick "se" övervåningen kanonsnyggt:-)



Ha´re gott i värmen ni också (här håller man nästan på att förgås), i morgon ska vi till Norrtälje på traktorrace i värmen (gissa vem som längtar mest..haha:( En jättekram till er alla

2009-08-07 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0