Borde väl....

....bli duktigare på det här med blogga men men! Här har det ju hänt en del. Vi har fått i ordning det mesta av hallen! Blev jätte bra! Nu är det köket som är nästa mål men det får vänta lite! Har massa annat jag ska göra så jag har inte tid. Sen så fyller ju våran skrot år imorgon hon blir stor nu! Men det stora kalaset blir på lördag då gästerna kommer. Sen har jag bara halkkörningen kvar nu på min utbildning sen är den helt klar. Ska bli skönt på sitt sätt att bli klar med allt det här. Nu ska jag bara fixa ett jobb! Men det ska väl inte vara några större problem tycker jag. Nej nu ska jag hitta på nåt annat! Ha de nu gott alla.


// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen vet man inte vart man hittar härnäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0