Kanske dax.....

....även för mig att skriva en rad eller två! Här har väl egentligen hänr en hel del men det har tyvär inte funnits tid(inspiration) att skriva! Så vad e det då som har hänt!? Jo jag har ju då tagit ADR-klass 1 och hoppas nu att jag även skall få ADR-tank. Allt beror på om arbetsförmedlingen vill betala det :)! Så det är ju bara att hoppas! Sen har vi ju som sagt nästan fått hela övervåningen klar. Det är lite fix med möbler kvar sen skall väl det vara klart! Fast man blir väl aldrig klar när man bor i hus!? Så när vi väl är klara där är det nästa projekt som gäller. Förövrigt så är det väl dax att planera "skrotets" fyra års dag! Gud vad stor hon blivit! Så till de som undrar så får ni nog fråga henne vad hon önskar sig ;)! vet att hon önskar sig en lilla syster :) visste dock inte att man bara kunde önska sig vilken sort man ville ha!? Men det är ju inte förens i vinter så den presenten får hon vänta på :p! Har precis skickat in "skrotet" i badet. Hon vaknade vid 6 imorse jätte kul att kliva upp då!?! Inte direkt men vi lyckades få henne att ligga kvar i sängen till 6.30 sen ledsna hon! Så för att låta min hustru sova så klev jag upp. Min fru är ju den som får ta allt här hemma just nu vilket inte är så roligt så nån gång ska hon få sova! Men jag älskar verkligen min fru som faktiskt gör allt trots gravid och ont i nacke och överallt annat som man får när man är gravid! Nej nu ska jag väl ta och njuta av vädret och ytterliggare en kopp kaffe! Ha de gott alla så får vi se när nästa inlägg kommer.


// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen får köra saker som säger PANG och BOMM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0