Upp och ner dagen...

Idag började dagen med att jag och Madde gick upp och kollade lite på barnprogram och åt lite frukost. Nån timme senare kom Mr E ner för lite frukost han också! =P Sen bar det av mot Jkpg och ett besök på Ryhov (för er som inte vet, är det länssjukhuset i jkpg). Madde har börjat få problem med sitt höger öra igen, så det blev till att kollas upp. Visade sig, efter en relativt kort väntan, att hennes rör är på väg ut, alternativt är helt ute. Han ville inte in och pilla om det fortfarande satt fast i kanten. För övrigt såg det bra ut och läkare verkade för en gångs skulle riktigt bra! =) Efter det åkte vi vidare till Mekonomen för att inhandla lite nya bromsar till bilen. Sen åkte vi vidare till Max för lite lunch, lilla snuttisen ville ha det, så då fick det bli så... =P Med lite mat i magen åkte vi upp till Rosenlund och spelade äventyrs minigolf! Riktigt roligt faktiskt, men kanske mest för att jag vann, stort också! =) Så nu får jag sova på soffan i natt, har jag hört.... Tror inte riktigt mitt bäckenben håller med om det, så jag hoppas han ändrar sig.... ;-)

Nu har vi kommit hem till vår lugna lilla oas och njuter av solen och värmen, eller sitter i skuggan och håller på att dö av värmeslag, men det funkar det med! Lite senare blir det grillat till middag, mums!!

Ha det bäst! =)

//Mrs Engström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0