Uppdatering...

I lördags firade vi Madelene igen, med tårta, sång och mer presenter! =) Hon fick en super fin sparkcykel och ett presentkort på 1000 kronor till kläder! =) Presentkortet var inte så roligt, men mamma tyckte desto bättre om det, så hon kan få lite nya fina kläder till hösten. Sparcykeln var dock en stor succé! =)



Tårtan som inte blev så vacker, men smakade gott i alla fall!! =P

I går så åkte vi ner till Jönköping och vinkade av Mr E, som tog bussen upp till den stora staden Stockholm. Efter det bar det av hemåt. Det blev en lugn eftermiddag och kväll med bad och lek! =)

Idag har vi varit hos barnmorskan och hälsat på! =) Det första jag fick göra var ångest momentet vågen!! Blev dock positivt chockad, när det visade sig att jag inte ens gått upp ett kilo sedan förra besöket! =) Så hittills har jag "bara" gått upp 5 kilo, och det är halvtid på torsdag! Var som vanligt en mycket trevlig och givande pratstund med barnmorskan, som tog ungefär dubbelt så lång tid som det ska... =P Alla värden såg bra ut och blodtrycket har gått upp till lite mer normala 120/80. Sen fick jag och Madde lyssna på bebisens hjärta, mycket häftigt! Madelene tyckte det var jätte spännande, även om hon inte riktigt är med på hur man kan lyssna på hjärtat, när man inte kan se bebisen! =) Det lilla hjärtat pickade på med 153 slag/minut, vilket tydligen är precis som det ska! =) På onsdag bär det av till Ryhov för att göra ultraljudet! Längtar!!! Synd bara att älsklingen inte kan följa med, men får fixa kort, så han kan se den lilla i alla fall.

Sen har Madde och jag hunnit med att fixa våra naglar också, så nu är de nymålade och fina! =)



Sen blev det lyxmiddag, våfflor!! =)



Ha en bra kväll!! =)

//Mrs Engström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0