Bebis gymnast...!

Nu har vi slarvat med bloggen igen, eller i alla fall jag. =P Men men, sånt som händer. Kan inte ens skylla på att vi har haft fullt upp... Idag har jag bakat lite mera frukostbröd, gott gott, och nyttigt och billigt!! =) Bästa av allt är att hela familjen tycker om det, vilket inte hör till vanligheterna här hemma... Annars har det som sagt inte hänt så mycket av intresse.

Bebisen leker gymnast i magen, som börjar bli riktigt stor! Är bara i vecka 16, kommer in i vecka 17 på torsdag, så kommer ha en världs stor mage i januari om det fortsätter så här!! Nu är det i alla fall "bara" tre veckor kvar till ultraljudet, längtar nästan inte alls! =P Hela graviditeten är en lång väntan, men den väntan är betydligt mindre denna gång, då man redan har ett barn att ta hand om. Dagarna bara flyger i väg, så innan jag vet ordet av är det nog jul! ;-)

Ha nu en trevlig kväll, så ska jag ta och nanna dotter! =)

//Mrs Engström


Kommentarer
Postat av: Ammis

Godmorgon.

På tal om jul så sjöng jag o. mitt barn-barn julsånger igår...ha ha. Jag sa att julen ska vara hos far-mor i år och då ville hon hjälpa till å klä granen o. hon jublade o. sjöng sånger i "högans sky". Men tiden går fort, snart är vi där och snart är det januari...hi hi. Önskar er all lycka med bebisen, ett januaribarn är inte helt fel...(hmmm...jag är född då ;0))



ha det gott.



KrAMelikram

2009-08-12 @ 08:09:44
URL: http://ammis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0