Antar...

...att jag också blev utmanad! Och min älskade man har redan varit duktigt och skrivit sin lista, så här kommer min...

Blodpudding - hallå! Det är blod! Blä...
Pölsa - Usch, inälvor!
Isterband - blä, inälvor igen!

Lever - Går bara inte att äta!

Kidneypie - Hur kan nån ens komma på nåt så äkligt...!?

Kidneybönor - Sträva och smakar konstigt, kanske inte en maträtt, men de får platsa här ändå!


Var faktiskt svårare än jag trott att komma på 6 stycken hemska maträtter! Har tyckt att jag är ganska kräsen, men efter denna lilla utmaning har jag kommit fram till att jag nog kan äta mer än jag tror... Kanske.... Eller!? =)


Under dagen har det inte gjorts många knop... Jag och min kära man har mest åkt runt och lallat... Var och besökte "sonen" när han stod på lastbilsverkstan. Sen blev det en sväng till Sisjön och äta lite tacobar, gott gott! =P Vi passade på att ta en sväng i butikerna där nere också...! Fönstertitta är ju faktiskt gratis! =) Sen passade vi på att hämta snuttisen tidigt... Och nu är det nog dags att göra lite middag.


Trevlig kväll och sov så gott när ni kommer dit! =)


//Mrs Engström


Kommentarer
Postat av: mamma

Du och din kära make är nog mer lika än ni tror. Du gillade också leverbiffar när du var liten, och blodpudding med lingonsylt (ej med ketchup). Jag har också varit en stor älskare av kålpudding (helst) och kåldolmar - numera får det bli med quornfärs eller fläskfärs då jag har slutat med rött kött. Så jag är kanske lite lik din svärmor. Nåja äpplet faller ju inte så långt från päronträdet heller. Kramisar till er alla.

2009-02-18 @ 18:39:20
Postat av: Nillan

Nu har "Tant Nilla" vat duktig och gjort utmaningen...

2009-02-18 @ 22:42:52
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Ammis

Godmorgon, kul att ni gjorde var sin lista!! Nej, det finns inget direkt man blir sugen på ifrån din lista,får nog hålla med om det mesta. Tur att det finns så mkt annat gott att äta, eller hur?



Ha en bra dag.



Kramelikramar

2009-02-19 @ 07:46:41
URL: //http://ammis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0