chop chop..

.. öka! Eller!? Har haft en fulltecknad dag i dag. Det har varit att göra sen klockan 7.30. Var ju kallt i GBG i natt. Konstigt det där med icke fungerande bilar när det blir kallt! Har faktiskt haft ett ganska kul men krävande jobb i dag! Alltid kul att ha den minsta bilen och få lite annorlunda jobb! Jag skulle åka ut till en ö där bron bara höll för 3ton! Inte nog med det den var väldigt smal! Men ut kom jag och fick med mig kund bilen också:)! Fast ett litet äventyr vart det då det vart väldigt smalt på bron! Fick be kunden att kolla så inte min dolly skulle ta i bron! Så nu har jag sett vart nån i Ace of base bor! För han bodde tydligen vid den här bron:) Var väl även den bron som var inblandad i nåt bråk om en brygga!Var han i bil 238 som berättde vem det var men det kommer ju inte jag ihåg! Vilket minne eller att jag kanske inte var så intresserad!? Man kan aldrig så noga veta!;) Inget elakt mot bil 238 utan mer vem vet vilka Ace of base är i dag!?:) Sen måste jag ju bara för att reta Jossan lite! Vi ska flytta! Så vi håller på att packa. Vi tycker det ska bli skönt att flytta! Så jossan nu fick du dagens vi ska flytta inlägg!;) Nej nu ska jag ta och göra nåt annat vettigt än att sitta här vid burken! Ja just ja Ammis måste ju säga att färgningen såg bra ut!:) Ha de nu gott alla! Kram på er!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen känner sig stark idag:)!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Va? Nehmen shit! ska ni flytta? Det hade jag ingen aning om ;)

2009-02-13 @ 23:27:22
URL: http://www.metrobloggen.se/mediahoran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0