Jour...

...har man! Inte så kul egentligen men men! Roligt har det varit under dagen! Min underbara fru har blivit av med gipset:)! Vi har fått tillbaka våran bil! Så på det stora hela så har det varit en bra dag! Har väl önskat att det varit mer att göra men man får väl vänta på den där snön! Fast jag tror ju inte den kommer dock då den alltid verkar missa Göteborg! Nu börjar det kännas att vi ska flytta! Det börjar närma sig massor:)! Ja just ja har ju faktiskt haft ett jobb som jag hade med mig "sonen" på en volvo som krockat med ett berg! Berget kom från höger;)! Tack för hjälpen "sonen". För att återgå till flytten då! Jo som sagt tidigare så lutar det åt att jag ska jobba kvar i Gbg en stund tills det andra löser sig! Vi får se hur det blir! Känns ju inte så kul att pendla till jobbet! Men som sagt de ska lösa sig. Skönt ska det bli med flytten kommer dock att sakna folket! Men som sagt det är ju inte så långt att åka för att hälsa på! Så det får man väl göra ofta. Nu ska jag nog ta och gå till sängs! Min fru ska ju smita iväg med "sonen" i morgon. Så jag och gårdens "mamma" ska ta hand om Madde. Hon är ju som sagt sjuk:(. ha de nu gott alla!!!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen räknar ner till flytten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0