Kvällen....

...vart en trevlig och blöt kväll! Hade en jätte trevlig kväll så jag tackar chefen för det! Vi började våran kväll med god mat på Lavacca för att sen ta oss vidare till Gothia Tower. Tog ett par öl i deras sky bar och sen vinglade vi vidare till Murveln! Där avslutade vi kvällen. Eller kanske skall säga natten! Men trevligt hade vi. Dagen går i lugnets tecken. En av oss har knappt flyttat sig från sovrummet;)! Själv har jag skjutsat Madde till dagis och även hunnit göra ett jobb! Nu ska jag lägga mig och vila på soffan. Är lite trött efter att varit ute till 3. Så alla där ute ha en bra dag!


// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen kommer nog att sakna chefen!

Kommentarer
Postat av: Micke

psst Jag hyr inte ;)

Men den ligger på önskelistan just nu :)

2009-02-25 @ 17:00:21
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Micke

Jag hyr inte utan tankar hem dem ;) Blir billigare så anser jag... :D

2009-02-25 @ 21:22:07
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0