Måste väl...

...anta utmaningen!Har ju blivit utmanad av både Jossan och "sonen"! Man skall ta den sjätte mappen och i den ska man ta den sjätte bilden och lägga upp och berätta vad det är! Så jag ska se vad det blir för bild!

"Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem"

Jaha denna bild vart det! denna bild är tagen i sommras på landet när jag hade mina barn från Sthlm där. En fin sommar var det! Sen ska man visst utmana sex personer men eftersom jag inte har sex bloggare att utmana då två redan utmanat mig. Så det får bli en utmaning rätt ut i etern! De sex som vill anta utmaningen är välkommna! Vad har hänt sedan sist då!? Inte så mycket egentligen! Har mest varit arbete eller plock här hemma! Vi har verkligen fått igång kaoset! Vi försöker nu att plocka undan så mycket som möjligt utav allt som man inte behöver! För hur man än vrider och vänder så är det mycket saker som man faktiskt inte behöver! Så nu är det väl ganska lugnt på bloggandet ett tag men det kommer ett inlägg lite då och då! Ha de nu gott alla!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen saknar barnen!

Kommentarer
Postat av: Morbror Björn

Lite humor när jag testade för skojs skull att leta fram sjätte bilden i sjätte mappen. Det var en bild på Mr & Mrs Engström åkandes i Kärlekstunneln på Liseberg sommaren 2004. :)

2009-02-10 @ 11:38:28
Postat av: Mrs Engström

Det var en helt super rolig dag i Göteborg och på Liseberg. Jag blev helt tok blöt i alla vattenattraktioner!! =)

2009-02-10 @ 18:19:48
Postat av: Mamma

Har "tyvärr" ingen blogg, annars hade mer än gärna gjort det...hm

Ha´re gött!



Puss & Kram

2009-02-10 @ 19:51:22
Postat av: Nilla

ha ha ja jag ska leta undrar om jag har 6 mappar hmmm

2009-02-10 @ 22:04:33
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0