Min tur...

...att skriva! Har fått en väldigt bra låt på hjärnan! Hittar tyvärr inte orginalet men håll till godo med denna!              http://www.youtube.com/watch?v=0fqzvgAgUqQ  Håll volymen hög;)! Har förövrigt haft en väldigt seg dag. Är trött efter helgen. Vart ganska bra helg hade 24 jobb totalt.  Fick en glad överaskning idag, min chef skall bjuda ut mig och min fru på middag imorgon:)! Skall bli väldigt trevligt! Känns att nu börjar det närma sig! Har precis tömt ur frysen och börjat avfrosta den! Måste tacka gårdens mamma som lånar oss frys utrymme! Nu skall tittas på tv! Får dock ha hög volym då "sonen" sover på våran soffa:)! Ha nu en mysig kväll!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen räknar ner nu!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ovanligt att han somnar på soffan ;) hahaha

2009-02-23 @ 22:14:20
URL: http://www.metrobloggen.se/mediahoran
Postat av: Morbror Björn

Kan tänka mig många bättre platser än Texas den dagen jag trillar av pinn... Har bott i Country Music-land men har definitivt inte lärt mig älska det.

2009-02-24 @ 14:36:43
Postat av: Mamma

Bra låt, lite Dolly Parton över den:)

Kan nog tänka mig att komma dit när det är dags:o)



Packa vidare:(



Puss & Kram

2009-02-24 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0