Ny dag...

...och nya tag! Så då är väl ordningen återställd. Gick upp med Madde i morse och skjutsade henne till dagis! Sen vart det en kaffe med 238 och lite senare även 230 och "sonen". Tog sedan och styrde vagnen hemmåt för en frukost med min underbara fru. Efter lite frukost och lite vila på soffan så vart det dax att jobba. Vart en avbokning så jag åkte och tvättade bilen i stället! Ska ju snart lämna ifrån mig bilen så tänkte att det kan vara kul att den är ren tvättad då! Började även plocka ur lite av mina saker ur den. Sen vart det lite arbete en stund! Har mest varit enkla jobb idag! Fick sista jobbet vid 17.30 idag och 17.45 igår så det verkar vara en trend att få jobb strax innan man ska sluta!:) Men det gör inget. Sen har jag mest gjort ingenting. Har gått och små plockat här hemma tagit upp köks dörren! Så nu ser det jätte konstigt ut! Har även plockat och skruvat ner lte fönster lampor. Nu börjar det bli mindre att göra! Men det är mycket kvar! Sen så måste jag ju tacka Jossan som fixat våran Banner på bloggen! Visst vart den snygg! Sen till min fru vill jag bara säga att jag tycker att du är jätte duktig som tar hand om oss! Så lite smöreri också;)! Ha nu en god kväll alla!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen njuter!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Den blev jättesnygg! haha ;)

2009-02-17 @ 21:54:03
URL: http://www.metrobloggen.se/mediahoran
Postat av: Anonym

Godmorgon. Har en utmaning till er i min blogg. Ha en bra dag, bråttom idag, ska åka tåg till "Göttlabörg" idag med barn-barnenet. Ha en bra dag.



Kramelikramar

2009-02-18 @ 07:29:42
URL: http://ammis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0