Öööörrreeebro...

Idag har jag och "sonen" varit fram och back till Örebro. Mycket trevlig dag, men kanske inte så givande för min del... Men väldigt givande för "sonen"! =) Ett stoooort lycka till Robin, även om jag vet att du inte behöver det, för du är ju den bästa, eller hur! ;-)

För övrigt har jag inte hunnit med så mycket.... =P

Madde börjar bli bättre idag i alla fall. Idag har hon "bara" 38 grader... Hon verkar också lite piggare och gladare idag! =) Verkar vara nån typ av epedemi med feber, för under veckan har de bara haft tre av sjutton barn på Maddes avdelning på dagis. Min underbara man pratade med en av fröknarna på dagis idag, och hon sa att de var helt sönderstressade denna vecka och funderade på att kalla in minst en vikarie, kanske två... *ironi*
Hoppas Madelene kryar på sig till måndag, så hon hinner leka av sig ordentligt med sina kompisar innan det är dags för flytt!

Önskar alla en trevlig kväll och en god natt! =)

//Mrs Engström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0