Resa...

..i ord! Så nu har jag sovit och jobbat en stund! Satt i går och hade jour och tänkte att det var väldigt lugnt så tänkte se på Gamen. För er som inte vet så är det Beck filmen som gick på tv igår! Satt och började se på den när telefonen ringde! Hann ju se en tjugo minuter;)! Var en dansk kund som hade kommit hem med flyget från teneriffa! Bilen höll hela vägen från Landvetter till Mölndal! Där stod de nu och bodde i Lund! Så de ville veta vad det skulle kosta att bärga bilen till Lund! Räknade lite snabbt på det och gav dem ett pris! Stollarna gick med på det pris jag gav dem sååå det vart att åka. Visade sig vara en familj med en liten dotter på 2 år. Så det vart att Knö in sig och börja våran resa ner i landet:)! Klockan var ca 22 när vi kom i väg. Så jag räknade ganska snabbt ut att detta kommer att bli sent! Det gick förvånansvärt snabbt ändå. Vi var väl nere vid cirka 01.30 så det vart att lasta av och fixa med papper, pappan i huset sprang in med dottern och kom ut med en kasse till mig:)! Tuborg!!! :)! Bara att tacka och sen styra Toyotan hemåt igen. Kom fram till att de hade gott om snö nere i Skåne. Var väl ca 1 decimeter! Men man behövde bara komma till hallandsåsen så försvann allt vad snö heter. Hade ju lite tur på min resa då det snöade när jag lämna GBG och även snöade nere i Lund. Men när jag åkte hem så var det knappt nån snö att tala om. Var hemma vid 4.30 i morse! Så det vart sängen och sova en stund. Klev upp vid 11 och tog och åkte i väg med min fru till GLC för att äta lite frukost/lunch! Sen vart det att ta hand om en trafik olycka på E20. Obehaglig sådan. Var ett litet spädbarn inblandat men det hade gått bra:)! Så nu har ni fått lite uppdatering! Ha nu en underbar dag och kväll där ute!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen skall ta ett bad med en Tuborg:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se en del bra grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 08:25:42
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0