Söndag..

..fick bli dagens rubrik! Ja jag vet att det är tråkigt men kom inte på nån bättre just nu! Lördagen bjöd på en dag i resandes tecken:)! Vi började med att hjälpa gårdens mamma att bära ner en soffa! Sen vart det en resa till Marsstrand. Vi skulle åka till Raggarpack men han vart tvungen att åka iväg en snabbis så vi åkte till Marsstrand och tog en korv! Har kommit fram till en sak under den tid jag bott på västkusten! De kan inte göra tunnbrödrulle och de vet inte att uppskatta räksallad! Här nere har man ju en halv/hel special förstår inte varför man ska ha korv med bröd i en bytta med mos på!?! Men det är ju jag!:) Sen har de västkustsallad! Vet inte vad jag ska tycka om det:)!? Jag vet ju inte vad gröna ärtor har i maten att göra:)? Men i alla fall! Sen efter att vi varit och tagit våran korv så åkte vi hem till Raggarpack som numera bor i Lökeberg. Väldigt trevligt har de det men väldigt rörigt. Sen vart det att åka och handla för att sen ta oss hem! Middag vart det! Vi gjorde våra plagierade Wraps! Mycket gott! Kom fram till att det är en väldigt enkel maträtt om det inte vore för att man måste skiva och hacka alla ingredienser! Vart middag framför burken då man som sagt "MÅSTE" hålla sig uppdaterad för att ha nåt att prata om! Precis när Schlagern började kom även "sonen". Så efter att sett eller ja haft det på i alla fall så vart det dax för monopol! Med lite öl och trevligt sällskap så är det jätte kul! Jag regerade första omgången men det gilldes inte eller nåt! Så en omgång till och där vart det spö! Frun vann andra omgången så rättvisan vart återställd;)! Nu på morgonen så har det varit en lugn dag. "Sonen" sov kvar här och åkte vid typ 11 och nu ska vi börja "riva" sängen! Så nu ha de gott och en underbar dag alla!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen är i full fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0