Sova....

...är vad man borde göra på nätterna! Men det är inte vad man gör:)! Efter en natt i skruvandes tecken så vart det till att kliva upp vid 8. Fick första jobbet då. En bil som inte starta i Torslanda. Sen vart det hem och äta frukost! På vägen till mitt jobb så åkte jag förbi en trafik olycka! Inget konstigt i det om det inte varit för att det var en bärgare inblandad! Tydligen hade bilen framför honom bromsat och det gjorde inte han;)! Mycket knölig vart bilen! Det hade gått bra för alla inblandade så jag fortsatte min väg. Kom sen hem till ett dukat bord:)! Mums! Så kastade i mig lite frukost och packade lite mer grejer! Sen vart det att sitta lite vid datorn och ringa en massa! Men nu vart det avklarat:)! Mycket trevliga besked vart det! Nu ska jag nog fortsätta plocka här hemma! Nedräkning pågår! Ha nu en underbar dag alla där ute!


// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen gillar livet!

Kommentarer
Postat av: Ammis

Förstår att du gillar snö ha ha. Ju mer snö, ju mer jobb.Fast det är klart, det kan inte vara roligt alla gånger med trafikolyckor o. sånt, huamig...

Tycker om när snön kommer för då slipper man allt det grådaskiga, det blir ljusare och man blir glaaadaaare, iaf jag. Ha det gott o. ta det lugnt på vägarna. Hörde att det gick bra för "sonen" på anställningsintervjun, hoppas nu att han får jobbet, men det tror jag. Ha det bäst.



Kramelikram till fam. Engström

2009-02-05 @ 15:17:24
URL: http://ammis.bloggagratis.se
Postat av: Eran son

Och när ni är glada är jag glad... :)

2009-02-05 @ 21:10:47
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0