Tidig morgon...

...blev det i morse. I och med att min underbara man, fick en lite tripp till Lund i natt. Blev det till att åka med Madde till dagis i morse. Med andan i halsen och hjärtat i halsgropen kom vi i tid till dagis. Sedan vart det raka spåret till preem och tanka bilen, då det håll på bli soppa torsk.... =P Tog en sväng med "sonen" i lastbilen sen, så älsklingen fick sova i lugn och ro här hemma. Det var mycket trevligt, som alltid! =)
Nu har vi hunnit äta lite och Madelene sitter och tittar på Postis Per! Snart dags för sängen för hennes del... (och min tror jag... =P)

Lite fakta om dagen i historien då....

  • 1918 - Republiken Litauen bildas.
  • 1923 - Den brittiske egyptologen Howard Carter öppnar farao Tutankhamuns sarkofag. Ingången till graven upptäcktes redan den 4 november 1922.
  • 1959 - Fidel Castro blir regeringschef på Kuba.
  • 1987 - En ny 100-kronorssedel införs med bild på Carl von Linné.

  •  




    Ha en trevlig kväll! =)

    //Mrs Engström

    Kommentarer
    Postat av: Nilla

    Jo du mr Engström..

    Det har du rätt i men nu är det riktigt illa pga av en klick idioter...som inte har vett att går ur klubben så nu blir det krigs möte istället hoppas att jag får rycka bort trycken från deras västar..då har man gjort mej glad för en väldigt lång tid framåt...kramkram

    2009-02-16 @ 22:41:08
    URL: fhttp://fnilla.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0