Två veckor...

Ja, om två veckor är jag på väg till Jönköping, för att skriva på de sista papperna, så jag kan få nycklarna till huset! =) Tiden bara springer i väg! I onsdags ringde en arbetsgivare i Jönköping till mig! Han ville jätte gärna träffa mig, när jag hade vägarna förbi, så jag kunde bekanta mig med butiken och prata om start datum! Super kul! =) Får bara hoppas att det löser sig med dagisplats till Madde. Men men problem är till för att lösas! =) Här hemma syns det verkligen att vi håller på att flytta nu! Är väl inte precis total kaos, men väldigt tomt över allt! =P

Nä, dags att gå och leka med lilla sjuklingen! =)

Hoppas alla har en lika fin och solig morgon som vi!

//Mrs Engström


Kommentarer
Postat av: Mamma, svärmor, mormor

Kul att arbetsgivaren hörde av sig! Hoppas att Madde blir bra snart. Krama henne från mig och morfar. Malin håll dig inne i dag och diska inte! Tänk på att det är fredagen den 13:de idag!

Kramisar till er alla från mig.

2009-02-13 @ 08:39:44
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Här lyser solen med sin frånvaro!!!!!!

Ha en bra dag!

En extra kram till sjuklingen



Kram Pia

2009-02-13 @ 08:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0