Vadan nu!?

Har haft en ganska lugn dag! Trots snö! Borde ha varit mer att göra men men! Man får vara glad att man har nåt att göra! Har varit kanon trött hela dagen då jag fick en natt till där man gick och la sig klockan 4! Bra att tjäna pengar men jag är trött låt mig sova! Fick gå upp vid 8 igen för att jobba! Fick en saab som inte ville starta så det var bara att kliva upp och ta å hämta den! Hann inte lämna den och nästa jobb kom in! Så det vart till att öka och lämna av den bilen som redan hängde där bak och åka och ta nästa! Sen har det varit lugnt. Så det vart en frukost med frun för att sen åka och låsa upp en bil som låst in sina nycklar. Efter det vart det mest att lalla runt. Fick två jobb på raken sen på eftermiddagen! Sen dog det igen. Vart en trevlig middag med "sonen" och bil 230. lagom till att vi ätit och fikat så fick jag ett jobb på jouren (236 tur egentligen) körde upp den bilen till Mölnlycke för att sen hämta upp bil 236 vid centralen. Skjutsade honom till hans bil då han varit till Stockholm med en ny volvo lastbil! Sen välte en lastbil uppe i Bollebygd så 236 och 230 och "sonen" åkte dit för att ta hand om det. Själv så tog jag hand om en punktering och åkte hem till min fru! Nu ska jag nog ta och göra min fru sällskap i sängen! Så god natt på er nu!


// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen borde sova mer!

Kommentarer
Postat av: Ammis

Njeee...inte gamla Volvo...bara problem.Dom är ganska gamla, den ena har faktiskt Robin hafe, en röd GLT som iofs har funkat bra men det är dags för den att gå vidare så att säga. Saaben köpte vi billigt,har bara gått dryga 15 0000 mil och är rostfri. Den andra Volvon är ganska OK men rostig och "dann". Har alltid varit svag för Saab men det kanske beror på att man jobbat där i 10 år och vet att det är en bra bil.

Ha det gott och ta det lugnt om du behöver ge dig ut på vägarna, lär nog bli lite idag. Hälsa min goding ("Sonen" alltså) och säg att han tar det lugnt också.



Kramelikramar till er

2009-02-20 @ 10:07:27
URL: //http://ammis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0