Äntligen.....

..så kom bilderna! Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit på Disney on ice. Madde gillade det skarpt hon var riktigt skötsam. Det ända var på slutet då hon började bli trött! Inget konstigt i det då hon klev upp alldeles för tidigt i morse! Men för att återgå.. Så kollade jag min mail alldeles nyss och fick se massa bilder! Min fru ligger och sover (hon mår inge bra) så jag törs inte lägga upp för mycket bilder än! Hon ska ju få se dem först!:) Så här kommer ett par bilder i alla fall!



Så ett med barnen också! Så fina som de var så måste de ju vara med!



Så nu får folket vara nöjda en stund! Mer kanske kommer senare!


// Mr Engström

Nu är han Wallenbergaren utan Wallen glad:)!

Kommentarer
Postat av: Mamma, svärmor, mormor

Vilka fina bilder! Ser fram emot att se fler. Vad bra att det blev bra på Scandinavium. Hoppas att Malin inte är alltför dålig och att hon blir bättre snart. Kramisar

2009-01-10 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0