Chefen...

...ringde och ville bjuda över oss på lite smörgåstårta! Chefen fyller år så vi ska åka dit och visa vårat deltagande:)! Han kom fram till att han började närma sig gubbe! Vadå närma sig!?;) Dagen har varit lugn än så länge. Min underbara fru lät mig sova imorse! Så jag klev upp vid 10 då vart det frukost och han väl precis äta upp den så ringde SOS och gav mig en låsöppning på en SantaFe. Ägaren hade låst in nycklar och mobil värst av allt två hundar! Men det var lugnt jag åkte dit och lirkade upp bilen! Tog inte så lång tid. Sen vart det hem och ta hand om vilddjuret som är i badet! Kanske borde ta hand om henne istället för att sitta här och blogga! Men men hon verkar inte vilja gå upp direkt:)! Pratade med bil230/235 och kom fram till att han är tungbärgaren i Göteborg! Men det är för långt att skriva så det får bli bil230 i fortsättningen! "Sonen" har haft en lugn natt. Han hade ett jobb i går sen har det väl varit lugnt för honom med! Han skall tydligen döpas om hörde jag också! Så numera är han tysken;)! Men det går ju inte vi kan ju inte ha två tyskar! För den ordinarie i bil 238 måste ju vara tysken! Såååå "sonen" får fortsätta vara "sonen"! Snacka om att spåna i cirklar:)! Ha de nu gott alla!


// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen has left the building!

Kommentarer
Postat av: magnus

då får 238 heta tysken och sonen stjärnan då för då vet vi vem som kör

2009-01-24 @ 12:55:40
Postat av: Eran son

Räkna är inte din grej va? Hade faktiskt TVÅ jobb ;)

2009-01-25 @ 20:22:26
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0