Dagen...

..som gått har varit fredag! Har mest slöat idag! Hade ett snabb jobb en vw som hade inlåsta nycklar! Tog 17min från det att jag fick jobbet till att jag åter rapporterade jobbet! Sen efter det vart det hem och umgås med frugan till frukost. Sen fick jag en starthjälp på en Bmw så min fru följde med så även hon kunde få komma ut en sväng! Sen efter att vi startat den bilen så åkte vi till station och tog en fika med "sonen" och de övriga som var där! I dag så vart de dax att se bil 230 åka till sin nya ort! Så bil 230 är du nu 235? "Sonen" kör bil 238 i helgen så nu får han se hur det är att vara en grabb utan hjärna;)! För det är väl bara grabbar utan hjärna som kör bilar med stjärna eller!? Dagen har allt efter fikat rullat på skulle ha åkt och tittat på ånglok men hade lite för mycket att göra så vi tar det imorgon istället! Efter att vi jobbat klart så ringde bil 230eller 235 vet inte vilket än i alla fall så ringde han och tyckte vi skulle äta mat! Så sagt och gjort! Vart en sväng till Mc stig center. Även "sonen" var där till han fick jobb! Nu har vi kommit hem och även fått ängeln i säng! Nu så får vi väl ändå säga att den här dagen närmar sig sitt slut! Ja just ja tack bil230/235 för klockan! Ha de nu gott alla!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen har kartonger överallt!

Kommentarer
Postat av: 228

...FÖRST NUUUU INSER JAG ATT NI SKA FLYTTA ;-((( SNYFT.....KAN JAG RINGA ÄNDÅ NÄR MIN FAVVO-BÄRGARE-SOM KAN DE JAG VILL VETA- BARA FLYTTAR???

2009-01-23 @ 21:32:26
Postat av: Mr Engström

Självklart så får du ringa! Du vet att jag alltid hjälper till så gott jag kan!:)

2009-01-23 @ 21:40:44
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/
Postat av: magnus

ja 235 är det nu mera och det blev ingen gravöl idag det blev en mc i stället men det får gå det med hoppas klockan passar min vän

2009-01-23 @ 22:34:20
Postat av: magnus

sonen har fått ett nytt namn tysken

2009-01-23 @ 22:36:51
Postat av: 228

mmmm KÄNNS JÄTTE-TRYGGT ATT VETA. TACKAR :-) KOMMER ATT SAAAAKNAR ER...ÄR NI VERKLIGEN HEEELT SÄKRA ATT NI SKA FLYTTA???? jasså de VA NI...fattar...bara att gilla läget då...

2009-01-23 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0