En dag....

till ända. Den här dagen har varit en underbart kall dag! Har haft att göra hela dagen, vart så illa att det vart ett jobb som inte hans med så det gav jag till chefen! Men på det totala så har det här varit en kanon dag. Jag har jobbat och stått i sen för att komma hem till ett väldoftande hem(nybakat). Min fru har haft en fulltecknad dag hon har nog haft lika mycket om inte mer att göra idag.! Det krävs nästan mer av en att ta hand om en vilding än att jobba! Det är ett heltids jobb att ha barn! Förlåt älskling för att jag inte kunnat hjälpa dig idag! Snart kanske vi kan få reda på vad det är för fel på min frus nacke! Hon ska iväg för att röntga nacken! Men nu är det så att det inte är säkert att de kan se nåt på röntgen:(! Men vi får hoppas så hon kanske kan få hjälp med nacken! Vill inte att min fru ska ha ont i nacken! Nu börjar det bli dax att plocka upp flyttkartonger så vi kan börja packa snart! Får väl se hur det blir med jobb för min del! Kanske blir så att jag faktiskt jobbar kvar har pratat med chefen om det så att jag har den möjligheten! Man har ju liksom inte råd att vara utan jobb och absolut inte i dessa dagar! Ha de gott alla!!!

// Mr Engström

Klurat ut vem Wallenbergaren utan Wallen är än!?

Mamma dessa är bara för dig!;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det godis (dum fråga bara att titta på honom är som att äta godis...)?

Jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Ha´re gott!

Puss & Kram

2009-01-05 @ 19:46:41
Postat av: Morbror Björn

The Mater va? ;-)

2009-01-05 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0