För att...

...jag kan! Så gjorde jag wraps igen!:) Så nu kan vi sluta tvinga svärfar till att göra wraps varje gång vi ses! Men nån gång ska han nog få göra det;)! Dagen har väl varit bra. Var en snabb sväng till Kungälv för att handla spindelled till våran hisinge traktor! Men fick hicka när jag såg vad det kostade! Det är ju inte bara spindelleden man måste byta utan man måste byta hela undre bärarmen! För de som inte vet vad det är så får ni slå upp det för jag orkar inte förklara vad det är!Sen vart det ner till Mölndal och till "sonens" jobb för att kasta lite vatten på bärgaren så den vart ren och fin! Sen vart det att åka och få i oss lite lunch! Vart på Tacobaren i dag! Efter att vi vart där så var det att vinka av "sonen" då han skulle till mamma och pappa 1! Vi stack upp till Ica och handlade sen hem! Gjorde iordning maten för att äta den och till slut hamna här! Nu ska väl Madde snart läggas så dax för den ronden! Ha de nu gott alla!




Så fin vart min bil efter tvätten;)!

// Mr Engström

Ni vet Wallenbergaren utan Wallen han är mätt nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0