God morgon....!

Eller önskar man fick sova en stund till.... =P Men min super söta dotter bestämde sig för att gå upp för en halvtimme sen, så det var bara glatt gå upp! Hon har i alla fall mått bra sedan i går, så det var nog bara någon tillfällig sinnesförvirring... Men efter som det hände på dagis i går, så måste hon stanna hemma i dag. Så i dag ska hon få följa med pappa till Hönö och hämta en bil, som ska hämtas när jag ska till arbetsförmedlingen. Har fortfarande inte riktigt smält det att jag måste dit, trotts att jag har ett fast arbete och dessutom är sjukskriven, utan att ha fått en diagnos på vad som är orsaken till att jag har ont! De är roliga på försäkringskassan nu för tiden, verkar inte riktigt vet vad de sysslar med och roligast av allt är att de på försäkringskassan själva tycker att detta nya system är helt skruvat! Men men, that´s life! =)

Ha en underbar dag!

//Mrs Engström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0