Hemma....

...igen efter en dag på sjukhus! Så har då frun fått handen opererad! Var väl inte så illa som läkaren först trodde! Men det var illa! Hon har kapat en nerv i handen och inte en sena som läkaren trodde! Nu så har de lappat ihop henne och gipsat henne. Just nu ligger hon i sängen och vilar! Hon har ju lite problem med smärtstillande! Hon tål det inte så hon mår illa och sp-r av det! Vilket hon nu prövat ett par vändor! Hon har väl mest vilat/sovit hela dagen! Vi kom ju dit till sjukhuset vid 8.30 sen vart det operation vid 12.00 som tog en dryg timme! Sen har det mest varit att sitta för min del. Har faktiskt varit vid hennes sida hela tiden utom när hon var inne på operationen då jag åkte och tog en kaffe med bil 238! Så kan ju säga att det är väldigt tråkigt att bara sitta en hel dag och titta när nån sover! Kan även passa på att tacka personal på avd 36 Salhgrenska. Mycket trevlig personal! Nu har jag även passat på att röjt lite till i vårat kaosartade hem! Nu ska jag titta lite på film! Ett jätte TACK till "sonen" som ställde upp och tog hand om Madde!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen har träsmak!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej

Roligt att du läser,just nu så har vi ju inte internet efter flytten på landet,vi trivs som bara den,du och familjen får komma på besök när ni är i närheten...ha de bra

2009-01-21 @ 07:31:42
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Eran son

Klart man ställer upp om man kan! Men det var sista gången jag bjöd den damen på middag :)

2009-01-21 @ 18:19:23
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0