Hur var det nu?

Ja hur var det nu skulle jag vara ledig idag!? Japp det skulle jag men så blev det ju inte vart en tripp ut i vad de här nere kallar skärgård! Hittar mest ett gäng stenar som ligger ute i vattnet! Men det är bra betalt att åka ut till Hönö så det vart till att dra på sig byxorna och jobba! Vad har hänt sen det då!? Vart en tur i "sonens" lastbil. Han blir så glad när vi åker med. Den här gången så vart det hela familjen som satt med i bilen. Vart ett par vändor med "sand" och även ett trevligt stopp hemma hos "sonens" riktiga föräldrar eller i alla fall Pappa "bossen"! Var trevligt att få en kopp kaffe och macka där. Höll även på att bli av med Madde där! Hon skulle stanna kvar när vi skulle åka. Det fanns ju en hund med i bilden också förstås. Sen har jag kommit på att det där med lastbil är inget roligt! Man måste kör vissa tider och "rasta" vissa tider! Mycket bättre med bärgare. Man behöver aldrig hålla koll på vilotider och annat strunt typ BK vikter och sånt! Nehe dax att göra sig i ordning för att gå och se Disney on ice! Ha de gott alla!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen behöver också vara ledig!:)

Kommentarer
Postat av: Stefanandrebecka

Du ska ge fan i att åka till Hönö på din lediga dag! Det ska jag göra....... pussssssss! =)

2009-01-10 @ 11:06:14
Postat av: Eran son

BK-vikter gäller även bärgare så långt det går

2009-01-10 @ 16:14:43
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0